luni, 26 iulie 2010

Conglomerat de idei........

In ultimele zile nu prea am scris pe aici pentru ca am trait sentimente apatice si pentru ca singura chestie care mi ar si stimulat catusi de putin centrul placerii ar fi fost sa fac o disectie sau sa cresc un puppy ......cum ambele scenarii nu au avut loc am preferat sa legumizez.
Partea misto in a legumiza e ca ti se potriveste indiferent de statut social ,meserie, cu cazier sau fara,e un hobby care intra adanc in cotidian si abia cand incepe scoala realizezi ca u re drop dead addicted .
Parintii se cearta......din ce am observat in general ,in Romania, familiile cam 80% sunt defecte.Relatiile din sanul fam sunt groaznice ,in principiu ,bazate pe"Tati sari cu banu" si membrii ajung sa si ascuta ghiarele la orice nimic.Nu mi dau seama pe moment, exact ,in ce directie mergem dar tipologia noastra de "familie" a fost defecta de la origine. In perioada cand barbatul era cocos si domn si sot si tata si al care putea beli masiv in bataie cam pe oricine din casa....relatiile mergeau prost fiind bazate pe frica ,pe supunere(sub care zvacnea razvratirea) si pe relatii sexuale si alea denaturate ca deh! Maricica era si batuta si rar fututa dar de fiecare data cand se intampla ,aparea ,drept cadou de sentiment, un plod pe care EVIDENT trebuia sa l creasca cu truda muncii sale.Regula invatata: U feel guuuud u got to pay!
Apoi in timpul lui Ceasca nu multe s au schimbat iar decreteii curgeau ca Prutul dupa inundatii si uite asa am ajuns la DEMOCRATIE!
O democratie cam curva ,fie vb intre noi, iar relatiile familiale have gone from bad to worse; bottom line e ca Romania mai are o chestie distrusa de alaturat agriculturii ,comertului ,societatii ,culturii, invatamantului, sist sanitar, politiei ,armatei ,turismului( etc ).
Nenea neamtzu...puteti veni! va rugam sa ne cumparati si sa ne disciplinati cu cateva bice la poponet? ca am fost rai si ne am autodistrus!
Ja ,aber sind Sie bereit?
Ja, wir lieben Ihnen! viele danke!
In alta ordine de idei.......nemtii nu ne cumpara yet ca au o tragedie- s a facut ca au murit 19 participanti la Love parade si din asta ei au facut tragedie nationala. Acu poate oi fi eu ciudata, dar la noi mor mai multi violati ,batuti ,subnutriti si alcoolici si tot nu decretam doliu national! In fine ei sunt cu ai lor si noi le aveam pe ale noastre gen :Oare e Ceausescu ala din mormant? de parca o data descoperit a cui e hoitu s ar duce pe apa sambetei problemele.Daaaaaaaaaaaarrrrrr oamenii trebuie sa stie cine e si care e asa ca have fun voi aia soricei de laborator care despicati firu'n patru la propriu!
Ieri m am ofticat masiv din cauza a doua persoane si am realizat ca degeaba incercam sa pastram un anumit grad de relatii interumane ca totul se usuca n timp .Cum acele persoane au tendinta sa se schimbe'n mod odios am decis inca o data ca a fi pustnic nu e deloc ciudat. Basca ai mai mult timp liber sa meditezi asupra ta si sa te redescoperi si sa te iubesti ...ca altcineva oricum nu va fi prin preajma sa o faca :D......spoke like a true depresive mind :)) haha
Asa e si aici pe blog bate vandtul de cand am inceput a scrie....dar stiti ce? cred ca sriu mai mult pentru a ma autolauda ,asa ca ,daca e vre unul dintre voi care mai intra pls feel free to get out! pt ca ce se intampla aici nu e deloc departe de ce face o tipa sg dupa dus cand isi admira trupul in oglinda :)
Ai zice ca au dat radiatiile si pe aici asa de pustiu e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu