luni, 26 iulie 2010

Am depresie m a diagnosticat omu!

Personajul cel mai buric din viata mea ,omu' cu care imi impart singuratatea,deziluziile,ideile,sentimentele,mintea,trupul,prostiile,aberatiile si muzica :P m a diagnosticat ieri asa lejer ca la o cafa cu DEpresie :(
La inceput muierea din mine s a razvratit si a kicked and screamed dar apoi intrand in detaliu am realizat ca it s not so bad one u get to know it!
Sincer acu ce e rau in a fi depresiv? Eu va dau cateva aspecte bune:
-te imbraci in negru aka ai stil, eleganta ,rafinament si te asortezi LOL :P
-visezi urat aka te simti fericit cand te trezesti ..fericit ca nu intri n coma si ca nu devii prizonierul proprii minti :D
-nu cunosti pers, nu vb cu persoane, cu atat mai bine! nu ai cine sa te deranjeze
-poti f usor sa mergi sa te integrezi intr o comunitate goth pt ca being mopy s da neu red!
-moartea nu te sperie
-accidentele nu te deprima si lumea e putin mai putin orbitoare avand in vedere ca vezi totul in shades of grey(demonstrat stiintific de menti)
So what s bad in being sad? e important sa fii sad dar cu stil sa nu se ajunga doamne feri la cazuri de Emonei ca atunci ,sincer ,si moartea te scuipa'n freza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu