duminică, 11 iulie 2010

Adunatura....aka brain storm

Trei zile nu am avut muzica pentru ca am avut lipsa de triplu ..stiu suna stupid de ce nu mi ma cumparat? sincer de lene.Am o lene morbida de a merge la magazin si a cere ceva..in principiu din vina vanzatoarelor acre si batoze care mi manca orice fel de entuziasm cauzat de mica placere a cumpararii.Acu am muzica mi am dat seama ca am nevoie de boxe bune..nu de sistem ca nu s cu fazele gen sa auda vecinu dusmanu meu ce tare s eu ...doar ca daca vreau sa alcult black metal trebuie sa aud clar chitarile iar boxele mele scot acu doar un bazait ,genu de bazait pe care l intelege dad din muzica mea :P
Preturile au crescut cu cativa lei fata de luna trecuta si ma sperie gandul ca acum pot cumpara cu 1 leu 20 bani 2 pachete de antimucoase iar inainte era confortul de a avea o suma rotunda la 2 pachete :(
Ultima data cand am fost la cabinetul de planificare familiala am realizat 2 chestii importante:
1) cei din medicina nu au licitat pentru pastile antibaby gratis asa ca orice tip de pastila e pa bani.Si atunci stau eu si analizez...va dati seama cati avortei vor si plamaditi lunile astea? va dati seama cati plozi vor manca din ajutorul social al statului? Cred ca nu pensionarii sunt problema pe care domn Base trebuie sa o starpeasca din radacini ci mamele idioate tiganci (majoritatea) si restul romance proaste care fata copii cum da vaca lapte.
Saracii pensionari ei care au muncit o viata acum sunt napastuiti de pensii mici de boli care vin mana in mana cu varsta si de medicamente la liber.Ei au lucrat ba la ogor, ba in agostaturi, ba in fabrici ,ei chiar au produs toti anii lor de tinerete.Au fost in cateva concedii si apoi munca pana la pensie.Iar acum tot ei par a fi cei blamati pentru simplul fapt ca au urmat cursul natural de a imbatrani.Cateodata ne comportam de parca noi astia din generatiile de dupa 89 am fi eterni luceferi care nu vor pupa vre-o data riduri, dureri musculare, sau reumatism.
Dar nu i nimic! cei batrani vor trai si asa pentru ca sunt buni la ceva..LA A STRANGE CUREAUA.....si asa revenim la problema crescenda a fomeilor idioate care fata non stop.
Sincer mergi in Iasi la maternitate si vezi majoritatea tiganci si maneloide inculte care fata copchilul lu' Ghita un alt prost incult cu 8 clase care merge la cules capsuni in Spania si se intoarce si fute banii pe curve ieftine in loc sa aiba grija de bortzoasa lui.Ii detest si i as gaza pe toti pana la ultimul! fara mila fara regrete! Pe toti cei de la gunoi ,pe cei care cer pe strada, pe la colturi, fiindca toti sunt accidente genetice, accidente de conceptie..o conceptie facuta la betie, la prostie, o conceptie baloasa ,jegoasa din care participantii s au ales cu un min de placere si restul sloboz.Mi e greata sa ii vad pe stada ,sa trec pe langa ei!
Mi e frica sa nu ma infectez de jegul care graviteaza in jurul lor,sunt suboameni sunt mult inferiori noua....sunt combinatii intre tarani si prosti sau intre idioti si tigani de aceea trebuie decimati.
Societatea noastra nu va evolua decat in punctul in care ne vom descotorosi de acesti halfbreeds si vom merge inainte doar cei apti mental si fizic.Hai! trezirea la un copil sanatos si destept sunt inca 20 inapti nascuti.Ne vor manca de pe picioare ne vor arde pe rugul imbecilitatii ..asta daca nu emigram cu totii ..toi cei care inca mai au potential!
Observatia nr 2) cabinetele de planificare familiala sunt permanent goale.Sincer doctorul de acolo e asa de plictisit de mai are putin si joaca barbut de unul singur.Si atunci ma intreb unde iaste segmentul ala de public care nu fata? Unde sunt tinerii care incepandu si viata sexuala merg sa ia un sfat..un sfat mai bun mai normal decat cel oferit de parinti a caror viata sexuala se rezuma la 2 pupaturi 3 palme la buci si un futai din care rezulta plodul?
Tinerele noastre sunt asa de one-way thinking incat zici ca a trecut inchizitia prin mintea lor si cand se ajunge la subiectul cu pricina nu merg la Doc fie din rusine fie din preconceptii stupide, fie din lipsa de bani timp etc.
Intradevar isi pot procura prezervative de la chioscu din colt dar fie vb intre noi nici pe alea nu le iau! prefera o ciocolata in schimb si poate un avort la o luna ....ca doar deh! uterul e de cauciuc e facut sa reziste da l drecu!
Mergi in parc si vezi femei post-mortem-natalis stafii ale persoanelor de alata data care plimba in scarba niste caruturi cu efectul nedorit in ele.
E clar la rata aceasta de natalitate nu ar trebui nici Ceasca ,daca ar mai fi ,sa dea decrete...ne facem rau singuri cu mana noastra ..nah cu mana ..cu pula vb vine.
Vom innota in curand in mormane de avortei vom avea numai ragete si scancete numai mancare de bebelusi, numai haine de juma de palma...oh Hesus Christe! Vreau in nemtia!
Chiar hai in Deutschland! :) hai ca n au voie sa ne dea afara ...au skeletons in the cloused form the past :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu