duminică, 13 iunie 2010

Care e drumul tau?

Cat suntem in scoala totul e asa de simplu pentru ca stim ce va urma dupa ..dupa ce terminam o etapa scolara urmeaza alta si apoi alta; urmeaza alte probleme dar carora le gasim rezolvarea si nimic nu e mai simplu decat sa urmezi ordinele prestabilite de generatii inaintea ta.Am ajuns in ultimul an la faculta..o faculta pe care am detestat o din toata ranza mea si pe care o voi tine minte drep cea mai mare dezamagire a vietii mele(so far) si in mod ciudat am ajuns in ipostaza de a nu sti ce am de facut.Acum cand sunt libera ca pasarea cerului acum cand am respectabila varsta de 22 de ani eu nu mai am nimic si pe nimeni care sa ma indrume care sa mi dea ordine.Viata devine foarte negricioasa chiar carbune cand vezi ca ceea ce stii sa faci iti aduce maxim 8 mil pe luna din care nu poti trai si te veseli iar ceea ce ti place sa faci oh well e putin irealizabil...de ce? pt ca suntem in Romania(momentan)
Astazi am fost pusa in fata tragicei si realei intrebari: Tu ce vrei sa faci in viata? Cum iti vezi viitorul? Si trebuie sa recunosc am ramas blocata.Raspunsul vehement era NU STIU!!!!! Chiar nu stiu ce va urma stiu doar ca trebuie sa ma misc din stand still-ul in care sunt si sa creez ceva sa produc ceva care imi va putea cumpara calea mea spre fericire.Ce e fericirea la mine? Poi sa am casa mea masina mea afacerea mea sa pot calatori oriunde pe glob sa merg la concerte si festuri sa cunosca artisti,sa scriu tot ce mi trece prin cap basca sa fiu chiar apreciata pentru asta,sa mazgalesc chestii pe hartie si sa le expun undeva la vre un subsol gothic de biserica medievala si mai presus de toate vreau ca toate astea sa fie asezonate cu persoana iubita..ya know my mann my dear one my lover whateva' u guyz call IT.Pare usor de zis si de scris problema e ca nu se intampla asa de usor pe cat iti poti imagina si revin la acelasi impas de la inceputul postului...EU CE FAC?mai bine zis EU CE TREBUIE SA FAC?
Tare as vrea ca acea chestie pe care trebuie sa o fac sa vina la mine precum a venit pasiunea pt metal nu a trebuit sa am chinuiesc pur si simplu m am regasit in muzica asta si muzica s a regasit in mine si asa a inceput o relatie ce a crescut si s a inradacinat peste ani.So what they say to u is true Once you've gone metal there s no going back! :D
V as arata horns' up da' stiu ca nu imi impartasiti sentimentele asa ca Gutten Nacht!maine ma trezesc de la 6 :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu