joi, 17 iunie 2010

Eminescu...cu schimbare da sacs

Recunosc sunt o persoana malitioasa ador sa urasc pe cineva ma face sa ma trezesc dimineata cu pofta de viata si cu noi idei meschine de a face zile fripte acelui ins.Asa am fost din totdeauna mereu pusa pe critica fiind perfect constienta de propriile mele defecte(desi nu le voi recunoaste niciodata intr o discutie :P)
Anyways individa care mi a captat recent atentia este donsoara Delia Bothazan care mai nou redacteaza articole in lb engleza pt site-ul campaniei Black Cat.Ce? Care? Cum? daca nu ati auzit nu va zbateti prea tare in remorse caci site-ul si campania nu s au dezvoltat si nu au crescut mai deloc de la lansarea lor din vara lui 2009.Nu stiu ce s a intamplat cum s a petrecut dar lucrurile au regresat pe acolo si cred ca totul vine de la persoanele din staff si de la lipsa de initiativa si de comunicare directa cu publicul .........sau din lipsa problemei on which IT focuses...si asta e o ipoteze destul de valabila.Ce legatura am eu cu aceasta campanie? Well eu am scris articole pe acolo basca am avut si poza pusa la sectiunea "despre noi" dar in toamna cand am revenit cu picioarele in realitatea imputita din Iesi am renuntat la orice himera de vacanta so in conclusion I quit.Stiu ca trebuiau sa apara definitii si explicatii clare pentru insii mai putini open minded in care se explica care e treaba cu subculturile ...poate asa omuletii vor deveni mai putin agresivi fata de cei care arata "verruckt" aka weird (detest sa folosesc termenul diferiti cand vine vorba de metal/goth de parca am fi persoanele prinse pe inafara buncarului in timpul unui razboi atomic)
Eu am scris un raticol dupa o sursa buna si as fi preferat, de fapt, ar fi fost intelept sa il pastreze pentru ca era corect si de calitate; dar noop s a schimbat staffu', s au schimbat regulile si aceasta donsoara s a pus pe treaba sa si lase profund amprenta pe acest site si pe mintile luminate ale pers care mai citesc postarile.Sooo a scris despre cultura goth intr un mod asa de execrabil si de ne-editat si de lipsit de noima incat am ajuns la concluzia ca fatuca asta cand a scris articolul era high ori e lobotomizata ori pur si simplu nu a deschis nici o carte de gramatica sau sintaxa in viata ei! ori la ea in familie se vorbeste latina :P
Aberatiile prezente in articol il fac amuzant si isteric in concluzie se vede ca tipa se straduieste da' o tzara cam mult si rezultatele sunt astea:" Pe data de 11 august 2007, 2 gotheri în timp ce se plimbau prin parcul Stubbylee în Bacup Lancashire, Anglia au fost atacaţi de un grup de adolescenţi pentru faptul că erau gotheri. Sophie Lancaster a decedat în urma atacului din cauza leziunilor provocate. Pe 29 aprilie 2008, Ryan Herbert şi Brendan Harris au fost acuzaţi pentru moartea Sophiei primind pedeapsa pe viaţă, alţi 3 primind sentinţe mai uşoare pentru atacul asupra prietenului Sophiei, Robert Maltby.Când a citit sentinţa, judecătorul Anthony Russell a spus “aceasta a fost o violenţă cauzată de ură împotriva acestor persoane lipsite de apărare, ţintite pentru felul lor de a fi diferiţi”. A continuat să apere comunitatea goth numindu-i “liniştiţi, oameni care respectă legea şi nu pun pe nimeni în pericol”. A continuat spunând că “a recunoscut acest incident drept unul făcut din ură fără ca Parlamentul să îi spună să o facă”-ce treaba are parlamentul cu judecatoria nu mi pot imagina;
" Gotherii ca orice altă comunitate suferă de intimidare, umilire şi în cazuri extreme de violenţă fizică, doar pentru că fac parte din subcultură."-pai atunci sa nu mai facem parte din comunitati pt ca doar din cauza comunitatilor noi avem parte de amarala la ranza;
" Moda goth are ca stereotip stilul întunecat, uneori morbid, exorcizat. Moda tipică gothică include părul vopsit negru, machiaj închis la culoare, unghii negre, haine negre specifice unei anumite perioade; gotherii pot avea sau nu piercing-uri."-sper ca ati inteles marul poate fi mar sau para cu aspecte meristice;
" Stilurile sunt adesea împrumutate din perioadele Elizabeth-ane Victoriene sau medievale şi exprimă o imagistică religioasă catolică prin prezenţa crucifixelor şi a ankurilor. Diferenţele de adoptare a acestui stil variază în funcţie de persoană şi de poziţia geografică, deşi multe elemente sunt comune pentru toţi "-deci gotherii sunt catolici si raspund toti la chemarea din vis a papei basca ank-urile sunt catolice nu au provenienta din Egipt nuuu alea s prostii de la scoala las' ca va invata tanti Delia ca ea le stie si le coase cu ata alba.Nush cum pot gotzii fi asa de influentati de pozitia geografica ..as probabil aia din Australia care stau cu capul cam in jos dar ai mai rai sunt cei din Europa ca stau in panta saracii.But that s not all zi ne tanti Delia desteapta ne iauzi ia!
" Definirea ideologiei subculturii goth este dificilă din mai multe motive. Un prim motiv este importanţa extraordinară a stării şi esteticii a celor implicaţi. Acest lucru este inspirat din romantism şi neoromantism. Alura gotherilor plină de mister negru"
Bla bla si alte prostioare mai tarziu am ajuns la finalul articolului si m am gandit ca aceasta tipa merita sa primeasca un trofoi sa ii arat multumirea pentru iluminarea produsa in mintea mea intunecata de atata gothicime si suferinta lugubra ,morbida si data cu oja neagra pe deasupra.Daca Eminescu poetul nepereche ar fi avut operatie de schimbare de sex atunci el s ar fi numit Delia Bothazan si ar fi scris ase....but thank god he died in a madhouse lasand in urma ipoteze de sifilis si precurvie :)Si daca nu ma credeti acu la final voi pune pozele celor doua persoane separate de timp de istorie ,de sex dar care au ceva in comun-scopul maret de a imbogati limba romana fie cu poezii sau cu porcarii:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu