duminică, 6 iunie 2010

Fara critici!

Nu stiu cum sunt altii dar eu ,una, nu suport absolut deloc criticile.Stiu sunt umaniod deci imprastii esecuri, greseli ,tampenii ,erori in jurul meu dar nu suport sa mi se arate paiul din ochi din moment ce persoanele criticatoare(nush daca exista cuvantul asta....daca nu exista poi sa existe din momentul asta completez eu Dex-ul daca e nevoie)nu sunt androizi perfecti.Daca vrei sa ma critici spune o ca pe un sfat asa poate fi acceptata si poate trece de radarul meu de invidie/ura/rautate.O critica spusa in fata e mai usor de acceptat decat una spusa peste doua zile sau spusa indirect prin alte persoane sau scrisa pe net.Sunt o persoana care uita greu si iarta niciodata si cred ca cei din jururl meu sunt relativ la fel.Imi asum greselile le recunosc si uneori regret producerea lor dar ma astept sa fiu acceptata asa cum sunt din moment ce eu nu incerc sa schimb pe cei din jur si ii accept cu falsurile si stresul lor.Bun, momentul de frustrare e over merg in baie sa vanez o musca de sezon care ne e colega de apartament de vre-o 3 zile basca si a facut si cuib pe perete si are oua depuse.Voi fi un criminal si voi distruge embrioni de musca :)) it really pays off to be the top hunter on the planet!Miile de ani de struggle si evolutie isi spun cuvantul acum! voi omora familia mustei si ea nu va putea face absolut nimic impotriva mea ...poate sa ma bazaie mai tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu