luni, 21 iunie 2010

5 minute de frustrare

Asa deci sa incep: am o mie si una de restante si mi e frica de pic,,,,ca nu voi trece anul.Desi sunt la o faculate indoielnic calitativa aka Cuza Litere Iasi trebuie sa ajung fast and furious la numai 5 restante daca vreu sa ajung in anul 3 sa pot purta bereta de absolvent si sa merg la banchet pt a pune macar o piesa satanista si apoi sa mi fac my grand escape ca ma vor alerga aia cu furcile ...sau cu paharele sparte de coltu mesei :P
Afara e cald ma simt rau si sunt stresata.Acu la sfarsit de sezon scolar cand toata lumea pleaca acasa cand se dau ultimele examuri cand toti zic bye eu am nevoie de stabilitate.Mi am dat seama ca in fond sunt ca o matza am nevoie de stapan(got one de acusi 4 ani :P and I m lovin' it :D) de orar si de chestii de facut.Nu mi place bulversarea cu mutatu cu lucruri prin bagaje cu reajustarea realitatii mele la contextu din jur.So abia astept sa mergem undeva unde sa stam 2 sau 3 luni pana ne intoarcem la anticul Iesi cu problemele lui cu oamenii lui alienati si cu jegul lui ce pluteste'n aer.
N am apa calda!!!!!De 3 saptamani incalzesc apa ca disperata sa ne spalam.Suntem oameni care iubesc igiena so pls God( ca de la autoritati nu mai sper nik) pls cast a mirracle sa avem cu ce ne spala ca deja colegii mei de la faculta care stau in camin au purici.Seriously sunt infecti si la propriu si la figurat
Am vazut Family guy a fost beton ca de obicei dar mi a readus aminte de faza cu Threesome.Seriously u guys asta e ceva asa de previzibil incat mi se face greata cand va mai aud.Adica eu trebuie sa nu vb cu o amica sa nu o tin de brat sa nu stam una lg alta sa shoshotim pt ca automat obsedatiii sexuali din voi isi vor face labi mentale de pe urma imaginii noastre.....which btw is GROSE!
Da! va stim extrem de bine va plac asiaticele ,mulatrele, barziliencele ,rusoaicele tzatzele ,fundurile bombate ,femeile kinky si threesomes Da si ce? va garantez eu ca fiecare dintre voi nu va avea parte de asa ceva! De ce? pentru ca sunteti labagii si nu meritati Sunteti cumva vikingi? nazisti? razboinici? luptatori pt binele umanitatii? Nu!? atunci kaput cu visele voastre kiss your fantasies buah bhuy!
Hmm parca am scris intr o tenta lesbianistica(new word in town :P) desi nu sunt dar daca tipiii vor continua sa regreseze mental probabil voi ajunge una :( tough choice.
Alta chestie care m a uimit la Family guy e ca la un moment dat Peter avea un costum de nazist care includea zvastica ...si nu a fost cenzurat episodu'....ori e voie sa port zvastica la fel cum poarta unii pe mos Lenin pe tricou ori The great holy jew care supravegheaza televiziunile dormea at that specific moment :D
Ultima frustrare pe ziua de azi e cauzata de necesitatea de a omora acel segment de populatie care militeaza impotriva avorturilor.Cand ii aud cu conceptiile lor idioate imi vine sa rag mai nashpa ca tipu de la Immortal.Sincer acu..ei posibil sa nu fi observat dar de cand ne a "facut" God din glod am ajuns la cateva miliarde curand planeta ne va scuipa in spatiu..pardon curand Terra va bora oameni.Suntem deja ca sardinele'n cutie si ei militeaza ca fiecare celula sa fie salvata? WTF? oamenii astia ar trebui reabilitati ca sigur nu mai gandesc straight!In loc sa aiba grija de plozii care deja sunt iesiti din utere si mor de foame si jeg in crese ei vor sa interzica avorturile si sa aduca populatia feminina la statutul pe care il avea in sec 18.Ei zic ca fiecare celula conteaza asta ar insemna ca nu mai trebuie sa ne scoatem nici negrul de sub unghie ca deh! sunt bacterii! cum sa le omoram ne bate Doamne Doamne cu biciu la buci.Dupa conceptia lor blasfemica ,eu ,ca femeie am aparent doua planete pe post de ovare unde locuiesc milioane de oameni..cine stie probabil au colonii ,forme de gunernamant, scoli ,supermarketuri..etc etc.Cred ca ovulele care parasesc homeland sunt ca personajele din Lost care ajung sa traiasca in realitati paralele.
Gata m am gatat nu mai am frustrari m am calmat si merg sa dorm or some sort fuck coffee cu efect intarziat.Cheers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu