joi, 24 iunie 2010

Un Vis....

Nush cum se face dar eu daca am un vis trebuie sa fie despre ceva apocaliptic ceva nebunesc ceva scary si macabru.Nu pot tine minte cand a fost ultima data cand am visat frumos,in limitele normalului,sunt si eu aproape adult si stiu ca visele cu ponies si butterflies de fapt isi au locul doar intr o minte deranjata but still tot ce visez de la cea mai mica varsta to remember sunt catastrofe fie naturale fie induse de om.Ok sa zicem daca as fi fost refugiat de razboi daca as fi avut un frate/sora abuziva daca as fi avut parinti care sa ma bata sau sa ma urasca daca as fi trait catusi de putin intr un mediu ostil as fi zis Deap Bre asta i cauza! Dar asa nu pot sa mi dau seama de ce creierasul meu transforma orice forma de odihna intr un calvar din care ma trezesc cu ochiii rosii cu pulsul crescut cu mina ingrozita si cu fruntea transpirata.Poate de asta nu mi place dimineata..ce e dimineata la mine? e ajustarea la realitatea banala inconjuratoare.Iesirea din vis si realizarea ca de fapt nu trebuie sa ma ascund subteran din cauza radiatiilor sau ca de fapt creatura aia mitica malefica grotesca ce ma inebunea sugandu mi sufletu ..e de fapt doar in balonasul numit vis ce atarna deasupra crestetului meu cand dorm.
Uneori ma intreb de ce mai dorm? Pentru ca mi place desi stiu ca voi fi terorizata de vise ciudate dorm pentru ca am nevoie de odihna,odihna de la stres de la faze tampe cotidiene de la oboseala pe care o acumulez peste zi fiind foarte agitata(like always)
Multe persoane spun ca au vise frumoase god damn it macar erotice daca ar fi tot ar fi mai oki...de ce n am vise erotice? Oh maybe cause I actually HAVE sex...:D dar asta e deja alt domeniu :P
Plus singurii barbati care prezinte o oarecare fascinatie pt mine (fantasy world) sunt fie fosti tirani care s carcasses acu fie vre un actor ciudat care nu e nici pe departe sexy sau frumos dar care e suficient de inteligent incat sa compenseze pentru orice.
Astazi dimineata pe al ora 9 cand dormeam cel mai dulce am visat ca eram in masina si my man conducea si am oprit in fata la bar Hand iar asta era ars aproape de temelii.Oh what da hell si o merita castori imputiti fara putere de cuvant.
Acu e plina zi so i got other things to worry about precum ca nu am apa calda de o luna si trebuie sa ma spal la ibric sau precum ca nu am nici gaz metan sa incalzesc acea apa.Am ajuns sa fierb apa cu fierbatoare de la moldoveni.Nice am ajusn sa fiu "ajutata" de moldoveni! Great I ve hit rock bottom :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu