vineri, 19 martie 2010

Care e faza cu fularistii...

Am stat cateva zile in casa cu ocazia unei raceli grozave si am clocit un micro articol despre Fularisti.Dupa cum ati observat cu lejeritate eu scriu cu ura si din ura iar de aceasta data URA mi a fost intetita de hipsteri.Ce este un Hipster-persoana intre 13 si 20 ani cu o gandire usor elevata fata de cea a cocalarului cu dorinta de a fi in trend,cu pretentia de fi cool si underground...ce mai un adevarat rebel al societatii actuale care pretinde ca stie muzica(da good shit)doar pt ca asculta uneori la betie un Bob Marley.Daca nu va este clara in minte definitia si nu ati reusit sa va creati o reprezentare a acestor controversate personaje va vand un pont care v ar putea ajuta sa ii recunoasteti pe strada data viitoare si va rog din suflet futeti-le un par intre parietale poate se desteapta :D worth a try---hipsterii sunt aia colorati de poarta fular tot timpul.Indiferent ca e 40 grade cu plus sau minus ei au fular esarfa sau ce pizda masii e aia care atarna la gatlejurile lor.De ce ma iau de vietile lor? poi simplu-Ne au invadat frate s'o spart conducta is mai ceva ca ciuma bubonica! Acum daca esti copchil de liceu sau ajuns la faculta si daca ai pretentii ca esti alternativ ca nu esti emonel ci o leaca mai dur ete ca esti Hipster.
Uitandu ma 'n jur eu chiar cred ca masonii au facut un plan international de a debili tineretu si i a imbatat cu muzica isterica de hipstereala.Acum oriunde te ai duce is toti funky o ard toti cu arta postmodernista se caca in figuri si vorbesc despre droguri ca despre acadele.Oki n am nik impotriva legalizarii fumatelor si chiar a prafurilor si a curvelor si a cianurii si a focoselor atomice Dar cand vad ca tineretu a luat o'n aratura cu Funky shit si cu moda nonconformista paca mi se apleaca.
Pe langa cei care asculta un fel de laba trista pe care se zbenguiesc de transpira juma' din greutatea lor corporala,mai exista si aia care is cik punkeri ska sau cum mama lor se intituleaza....care nu vor fi pt mult timp...sper.
Astia is mai plicticosi si mai cracked up decat toti ceilalti din breasla...de ce? pt ca is obsedati de droguri de anarhie si de pseudo-rebeliune.Zic pseudo pt ca copchii abia au dat drumul fustei lu' masa si gata is rebeli si ne arata ei cum se pisa pe regulile sociale.La concerte ii vezi cu bere'n mana rupti in gura ca au baut deja juma din ea si cu slogane precum Muie politie sau antisistem ,jos fascismu si legalizati ba Marijuana bre!!!!
Sincer daca vre-unu din oamenii aia in devenire mi ar zice clar care erau principiile de baza ale fascismului sau daca mi ar jura ca s ar droga daca ar avea sansa,mark my words ca i as lua de fumat sa vad eu ca se rupe'n fata mea asa masiv ca apoi sa nu l mai aud cum tanjeste pentru senzatii tari.
Ii urasc pentru ca sunt pointless trecatori falsi impresionisti aberanti idioti si foarte dependenti.Sub masca lor de "ma doare'n pula" de fapt se afla o persoana extra needy care fara gasca tremura intr un colt de frica si de singuratate ..care fara banii lu' mama(saraca mama care a impuscat din ea halal plod) fara de care nu ar exista berica si iarba si fularu si skate papucii si multe altele ar fi morti.Sunt de a dreptul patetici dar fac un taraboi frate de nu ti vezi mintea cand intri intr un club care da concert ska punk sau ska sau trompetist.Ba fratilor calmati va cu "evenimente" de genu ca moda se schimba baietii se calmeaza si fiti siguri ca cocalaru de ieri e hipsteru de azi si va fi X-ul de maine.Nu are rost sa va zbateti sa ii adunati ..da stiu fac consumatie dar la fel de bine si daca faceti party Heavy metal gathering iesiti foarte chiar mai bine, ca un metalist bea cat 4 copchii de jenu' desi sta mai putin in bar :D
Astept cu nerabdare fie o legatlizare ca astia sa nu mai abereze non stop pe anticu subiect si bineinteles o schimbare a timpurilor astept sa apara noua moda si astia sa se prosteasca in alt fel.Nu zic si pitzi e rau si cocalaru e rau si manelo-erectus e rau dar astia care se cred si alternativi is jegu in carne si oase.
Ah..si inca ceva ..daca vor senzatii tari ii invit la o afumatura cu Zyklon B :P cunoscatorii stiu de ce! :)) Mult'ani!

Un comentariu:

  1. salutare, am si eu un articol despre fularisti... interesant e ca folosim acelasi termen, desi credeam ca eu l-am inventat :)) intra pe blogul meu, sigur iti va placea.

    http://cosmingurau.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere