joi, 11 februarie 2010

Idei,ganduri pasagere..

Soarele se stinge...in cateva decenii nu va mai aparea ca cel mai luminos si fascinant obiect,act al religiilor..Iisusul nostru se va stinge incet iar noi ii vom fi solidari cu totii.De fapt,ii suntem alaturi de la inceputul timpului si ne vom stradui din nimic sa facem ceea ce inevitabilul si haosul creator a realizat intr o secunda.Am murit pentru El pentru a L omagia si pentru a ii arata ca nu va fi singur.Sub noi am ascuns miliarde ca noi i am pastrat bine in nucleul terrei mai aproape de viata si de focul patrunzator care ne cuprinde pe toti...inevitabil.Nu suport mirosul de huma mi e greata sa l simt mi e greata sa i vad culoarea.El miroase a tot a toti cei ce au fost a toate fiintele dezintegrate si ma intreb unde sunt ele acum? mirosul lor e acolo mazga lor ne pune in functiune aparatele eterne folositoare indispensabile....dar ele unde sunt? as vrea sa cred in reinviere in vesnicie in rai si Satan pana la urma as vrea sa existe totusi o cale pe care sa o urmezi dupa ce te alaturi lor....ar fi foarte derutant si fara rost sa nu existe o alegere finala.Ce facem pana devenim solidari soarelui? pai asta e viata regretabila chestie pe care incercam sa o concretizam cat mai mult posibil in fond copiii parintii prietenii cartile monumentele conducatorii razboaiele au acelasi scop-sa lase in urma o ramasita din tine in istorie.Vreau si eu sa am un monument funerar frumos sau sa pot realiza o bucata artistica ...orice care sa ma marcheze pe axa temporala si apoi frica se va atenua si cu timpul imi voi gasi rostul.Visez de ani de zile in fiecare noapte ..aproape...Il visez acel sfarsit ciudat brusc si incontestabil..ii stiu sentimentul si cauza lipsa de speranta si nelinistea.Niciodata nu sunt resemnata si nu iau cu mine ,in fuga spre salvare,vre un om.Un catel sau o pisica e singura fiinta pe care as lua o oamenii sunt prea GRI pentru a putea lua o decizie corecta.Detest umanoizii si in acelasi timp nu mi as produce nici macar cea mai mica durere stiu ca sunt una dintre ei si stiu ca cel mai mare obstacol e sa traiesc viata integrandu ma in cercurile lor.Adevarata provocare e sa intri in lumea lor si sa ramai acolo.Niciodata la final nu vor conta materiile ci curajul si puterea psihica.M am obisnuit cu reactiile mele neuronale si incetul voi ajunge sa le apreciez ..pana la urma sunt un rezultat o suma de idei si raspunsuri cauze si efecte ale celor din jur...ah..plus o constiinta relativ corecta.Caut mereu persoane cu care sa ma identific si pe care sa le iau drept exemplu de asta ador personalul House M.D. Desi e gadit de 2 pers replicile si comportamentul cladit sunt pliabile pe ideile mele.Apropo sunt varsator cica noi suntem in lumea noastra...oh well lumea mea apare in fiecare dimineata si noaptea se stinge treptat in Dunkelheit.Astept vara cu nerabdare astept sa fie cald si Soarele sa straluceasca extrem vreau sa ma bucur de arsurile lui pana nu incepe sa se raceasca si sa uite de noi.Dear God we all depend on you!Scheine mein Sonnen!scheine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu