marți, 17 august 2010

Acreditari de presa :D... Artmania si Maidenu'

Sunt acasa intr un final, nu am mai scris de ceva timp pe blog dar stiu sigur ca nici eu nici celeilalte parti din personalitatea mea nu au dus lipsa unei alteia.
M am intors de la Sibiu din frumosul oras Hermannstadt unde locuitorii originari se pierd in multimea de turisti, unde nemtii si austriecii sunt la fel de desi ca porumbeii din piata Mare unde totul e vintage si misto.
Looking back on it all, cred ca Sibiul va fi mereu cel mai tare loc din tara, cel putin pentru mine,....mai tare ca B si de multe ori mai bun decat Cluju'.
Pentru ca tot ardea inima n mine sa merg la concerte ,cum n am reusit sa pup Sonisphere din motive monetare, am facut un tur de forta Sibiu-Cluj pentru a ochi dintr un foc si Maidenu' si Artmania.
Publicul la Artmania a fost suficient, nu la fel de numeros ca in alti ani dar multumitor de activ si divers. Citez pe un om de 2 pe 2 dintr o gara "Fauna umana" m a delectat si pot zice ca am prins si o repriza buna de barfa ca intr fete :P
Tin sa multumesc omului meu care oricat as fi fost eu de enervanta si de stresanta in unele decizii nu m a aruncat din tren -Huny cred ca esti omul cu nervii cei mai de otel ....Nerves of Steel :P
si Alexandrei care a fost a good girlfriend si un partener bun de drum si de conversatie.
Cele doua zile de Sibiu au trecut extrem de fast concertele au fost in mare parte placute si asa am ajuns dupa un drum extrem de greu cu trenul in Cj.
Hmm am mixed feelings about Cluj adica nu e la fel ca Sibiul, e poate putin cam pestrit din cauza ca arhitectura veche se imbina cu noul si cu kitschiosul de la blocurile ex-ceausiste.
Concertul cu Maiden a fost ok si s a ridicat peste asteptarile mele care erau ....vb fie intre noi, putin ca low. De ce? pentru ca nu mi place Maiden ,nu sunt fan si niciodata nu voi asculta acasa singura si nesilita de nimeni ceva de la ei. Singura piesa demna de asc e Fear of za dark pentru ca intra in atentia mea de persoana paranoica obsedata de paranormal :P
Organizarea a fost praf dar praf total.Polus center e la mama dreacu' si avea ambuteiaj pentru ca noh omuletii veneau cu masinile iar pietonii nema spatiu suficient si nema taxiuri.
In parcare eram blocati intr un soare demential care iti ardea orice particula din tine si de pe tine. La un moment dat eram asa de fiarta incat ma gandeam ca daca e sa fac vre o data comotie cerebrala it should happen then...dar am trecut cu brio gratie unui nor care probabil a auzit rugile subconstiente ale publicului in asteptare.
Basca terasele erau relativ inchise sau cele deschise erau super full si BUDELE erau in interior aka trebuia sa astepti sa intri sa te poti usura.
Sunt momente n viata cand trebuie sa atest superioritatea masculina precum momentul in care eu ma tineam de 3 ore si altii se usurau din picioare lg noi ....da asa noi 2 fete....dap altii se pisau dupa un colt.Massive choice....ce s ai zici barbatii un pic mai frumosi decat drecu si un pic mai prosti decat un nou nascut.
Dupa ce s au deschis portile am intrat si repede we got blend in cu restul transpiratilor cu beri in mana. Drept urmare pana s a gatat concertu in public era canicula si deasupra batea briza rece a parcarii polus :P
La iesire a fost din nou blocaj si uite asa am stat intr un bar pana aproape de ora plecarii. Barul fuse Hard Rock Club ..o chestie care era parata drept super tare dar care m a plictisit masiv si imi aducea oarecum aminte de fosta taverna din Iasi....o taverna de mult apusa si poate putin superioara Hardului.
La final de calatorie am realizat ca de fapt sunt rasista si din pct de vedere regional. Ce oameni am intalnit in Cluj nu imi venea sa cred ochilor.....am ajuns la concluzia ca unii cocalari de Moldova sunt net superiori din unele puncte de vedere.
In primul rand fiintele alea sunt asa cu nasul pe sus incat ai putea face aeroport din el :( si daca mai auzeam vre o gluma nesarata de pipitza "Ioi mi esti moldoveanca?" cred ca le boram freza.
Cel putin tin neaparat sa o bag in Pizda masii pe direct pe cea mai Cunt posibila fiinta pe care am intalnit o.....O vaca pe nume Idora sau cum plm ii zice, care timp de 15 min cat a stat pe langa mine m a enervat cat nu au reusit sa ma enervezii colegii de faculta timp de 2 ani. Ms fa' pizda sa traiesti sa infloresti in oras "pi cientru'"
Alta faza .....vanzatorii sunt prea lenti de parca beau apa cu Prozac sincer ...nu stiu care e treaba prin Ardeal poate i au futut ungurii in gura de i au spart ori i au scapat pe fiecare'n cap la maternitate, dar sunt foarte pierduti in ceturi omuletii si te privesc de parca li se fileaza firu' naratiunii.
Cik toti cei din Botosani avem ochiii mari ....hmm da avem si ochii mari si frumosi si fruntea nalta si aratam si f tare pentru ca ADN-ul nostru e in continuare bun!
In fine data viitoare cand merg ori in Banat ori in Ardeal imi voi lua calmante cu mine sau lanturi in caz ca ma pierd cu firea in rest totul e frumos si vesel si ploios.
Culmea ironiei cum am ajuns in Bt a inceput vremea ploioasa :D maybe it s a sign maybe this is the land of forgiveness and perpertuous hope and renewel.
Din tinutul oamenilor frumosi cu ochiii mari, va saluta cu respect,
Florina moldoveanca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu